.

Sokong Umno,Jadi Ahli Umno,Tapi Undilah Pas
Browse » Home » » Alvin and Vivian - Part 3

Alvin and Vivian - Part 3

 Bila kesalahan UMNO terserlah di semua media maka terjadilah pula kesalahan mereka ini akan dipalitkan kepada PAKATAN RAKYAT,Umno tidak akan sesekali menerima kesalahan mereka dengan rela walaupun hakikatnya kesalahan itu berpunca dari mereka sendiri.

Alvin and Vivian adalah rakyat yang jujur dan ikhlas terhadap perjuangan parti mereka iaitu UMNO yang sanggup melakukan apa sahaja demi partinya,tetapai apabila kesahan itu boleh menyebabkan keaiban kepada parti Umno dan pencacai akan segera memalitkan segala kesalahan itu kepada Pakatan Rakyat.

Berikut adalah kenyataan Alvin and Vivian Pada Funpage FB mereka :


Kami dengan tulus ikhlas memohon ampun kerana memuatnaik gambar lucah yang boleh disifatkan menghina dan memperselekehkan bendera Barisan Nasional. Kami tidak menyangka bahawa perbuatan yang tidak bertanggungjawab kami akan menyebabkan reaksi yang begitu negatif di kalangan rakyat Malaysia. Kami juga ingin menegaskan bahawa Vivian sebenarnya memakai baju tiub dan seluar pendek ketat di belakang bendera tersebut. Harap maaf.

Yang benar,
Alvin dan Vivian
43Like ·  · 

















Kepada K.J , UMNO DAN PENCACAI TAK PAYAHAH NAK MENUNDING JARI KEPADA ORANG LAIN DENGAN KESILAPAN YANG DILAKUKAN OLEH DIRI SENDIRI.KEBENARAN TETAPA AKAN TERSERLAH.
Advertisement below...!

Comments : Ada 0 komentar untuk Alvin and Vivian - Part 3

Post a Comment

 
© Copyright 2011 : bloggerkb
Template dari : Free Blogger Templates | ZonaBlogger.com | Didukung Oleh : Blogger.com