.

Sokong Umno,Jadi Ahli Umno,Tapi Undilah Pas
Browse » Home » » Syarikat Sepadan Tegas Sdn Bhd

Syarikat Sepadan Tegas Sdn Bhd















Aduan Rakyat, 12 Dis 2011 - Saya telah membeli sebuah rumah yang dimajukan oleh Syarikat Sepadan Tegas Sdn Bhd pada tahun 2003. Rumah sepatutnya siap pada tahun 2005, walaupun demikian ia terbengkalai hingga sekarang.

Saya telah membayar pinjaman perumahan melalui pemotongan gaji sejak dari tahun 2007 hingga sekarang. Pada ketika ini pihak pemaju langsung tidak ada memberi maklum balas tentang rancangan penyiapan projek perumahan (Taman Bidara Palma) di Tanjung Bidara, Masjid Tanah, Melaka.

Sehingga sekarang, saya terpaksa menyewa rumah lain dengan kadar sewa RM300/- sebulan, disamping menjelaskan bayaran pinjaman rumah yang belum siap secara pinjaman isteri sebanyak RM1094.66/-

Saya yang membeli rumah di Lot 592 berharga RM207,387/- dan mengikut perjanjian menyatakan siap sepenuhnya pada January 2005. Lebih menyedihkan rumah saya yang bermasalah/terbengkalai dengan bahagian bumbung pun tidak serta sebahagian besar telah dinaikkan dinding tetapi tidak mengikuti spesifikasi didalam pelan. Sampai bila pembeli harus menanti dan terus menanti tanpa penghujungnya.

Saya tak tahan dengan keadaan ini apa lagi, kini menanggung 4 anak yang masih bersekolah.

Mohon pihak tertentu, dapat memberi perhatian & tindakan yang sewajarnya dengan permasalahan Projek Perumahan ini demi Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan.

Advertisement below...!

Comments : Ada 0 komentar untuk Syarikat Sepadan Tegas Sdn Bhd

Post a Comment

 
© Copyright 2011 : bloggerkb
Template dari : Free Blogger Templates | ZonaBlogger.com | Didukung Oleh : Blogger.com